ביקורת רישוי תוכנה

הכנה לביקורת רישוי התוכנה (Software License Audit) הוא תהליך בעל חשיבות אסטרטגית לארגון. תוצאות הביקורת עשויות להשפיע באופן ישיר על פעילות הארגון בטווח הקצר ובטווח הארוך.

במהלך 12 החודשים הקרובים ישנה סבירות גבוהה שארגונכם ימצא עצמו תחת ביקורת רישוי של לפחות אחד מספקי התכנה העיקריים שלכם כגון: מיקרוסופט, אורקל, מיקרופוקוס, SAP, Quest ו/או אחרים.

ניהול פרואקטיבי של נכסי התכנה בארגון ישפיע באופן חיובי על תוצאות ביקורת “קלה” (מקומית) או מלאה (ע”י ספקית התכנה ו/או נציגתה) לטווח הקצר והארוך.

תמונה מלאה, מקיפה וחדה על מצב הרישיונות שלכם, תגדיל את הסיכויים שהביקורת תסתיים בצורה האופטימלית האפשרית:

  • מינימום משאבים
  • מינימום קנסות בגין תת-רישוי , הפרה של זכויות יוצרים, פרסום שלישי, הוצאות משפטיות
  • הבנה מעמיקה על התקציב בפועל הכרוך בתשלום עבור משאבי תכנה ו/או רישוי ענני
  • ממצאים מעניינים לגבי רישוי שהארגון רוכש וכלל לא זקוק לו וכתוצאה נמצא בתת-ניצול קבוע של רישוי שההשלכות לכך ברורות

שימוש בייעוץ רישוי ממוקד באמצעות מומחי רישוי ו/או יישום פתרון Software Asset Management ייעודי בשם License Dashboard שאנו ,נציגיה היחידים בישראל, יסייע לכם להיות מוכנים ולנהל ביעילות ובמקצועיות את נכסי התכנה שלכם לאורך זמן.

קיבלתם מכתב מטעם ספקית התכנה שלכם ו/או נציגתה? להלן המלצותינו:

  • ליצור קשר ראשוני איתנו: software@getter.co.il
  • לעדכן את ההנהלה הבכירה בארגונכם על קבלת המכתב
  • לבנות צוות ביקורת פנימי המורכב ממספר קבוצות בארגון: מחשוב, רכש, פיננסי, משפטי והנהלה
  • להבין כיצד עד כה ניהלו את נכסי התכנה בארגון, מי הגורמים הפנימיים והחיצוניים המעורבים
  • לאסוף את נתוני הרכש הקיימים בארגון הקשורים לספקית התכנה המבקרת
  • לגבש החלטה לגבי שימוש במומחה רישוי מטעמנו אשר ילווה את הצוות הפנימי במשך תהליך הביקורת ויוכל לייעץ כבר בשלב הראשון כיצד רצוי להגיב למכתב שהתקבל מספקית התוכנה