גטר טק החלה להפיץ את מערכות ניהול המוקדים ומערכות ההקלטה של חברת JUSAN

גטר טק החלה להפיץ את מערכות ניהול המוקדים ומערכות ההקלטה של חברת JUSAN לקבלת פתרון שלם למוקדי שרות ומכירות ולשיפור חווית הלקוח.

מערכת ניהול מוקדי השירות והמכירות Contact Center Fidelity של חברת Jusan בעלת יתרונות רבים בניהם:

• צמצום בכמות השיחות הננטשות וזמני ההמתנה בתור למענה
• שיפור בתשומות הלב ללקוח, רמת השירות ויעילות ניתוב השיחות
• אופטימיזציה של עלויות, משאבים פנימיים ויעילות של הנציגים במוקד
• ממשקים למערכות ה-CRM וה-ERP של הלקוח המאפשרים תמונה מלאה על הלקוח בעת שנוצר עמו קשר
• מסכי ON LINE המאפשרים קבלת מידע חזותי לעובדי המוקד ומנהליו
• דוחות סטטיסטיים אוטומטיים מלאים על השיחות במוקד המאפשרים לנתח את המידע ולטפל בבעיות בצורה הטובה ביותר
• המערכת תומכת במייל, צ'ט ורשתות חברתיות
• ממשקים לכל סוגי המרכזיות
• ההטמעה, הלימוד והשימוש במערכת הינו אינטואיטיבי ופשוט לשימוש
• מאחר והמערכת סקלבילית, היא מתאימה לחברות בתחומים וגדלים שונים


סרטון הדרכה קצר על Contact Center Solutions

 

מערכות הקלטה RECALL מתוצרת JUSAN

משפחת המוצרים של Recall מספקת ללקוח מוצר מהימן ומדרגי בעל ביצועים גבוהים ופשטות הפעלה. 

מעל 5,000 יחידות Recall נמכרו והותקנו בעולם בהצלחה (מעל 25 אלף ערוצי הקלטה מסוגים שונים) באמצעות משווקים, ספקי שירות ויצרני מרכזיות שונות. 

אינטגרציות רבות בוצעו בהצלחה בין המודולים השונים של Recall למערכות הטלפוניה המובילות את השוק העולמי.

עבור סביבה מעורבת Recall מציעה פתרונות לכל סוג של התקנה, להקלטת שיחות פנימיות או חיצוניות, לקווי חוץ או שלוחות, להקלטה קבועה או סלקטיבית לפי דרישה. 

יותר מכך, ניתן לשלב מודולים של Recall ולנהל את ההקלטות באמצעות אפליקציית התוכנה שלכם.

לפרטים נוספים לחץ כאן