בהיכל התרבות החדש בבית שמש הותקנה רשת אלחוטית של חברת Ruckus

21/03/2022

היכל תרבות חדש ומרשים הוקם בבית שמש, במטרה להפוך את בית שמש למרכז פורה של תרבות ואמנות עבור תושבי העיר וסביבותיה. היכל התרבות כולל כ- 600 מושבים, זהו ההיכל התרבות הראשון שנבנה ב-70 שנות קיום העיר הגדול ביותר באזור, עם פתרונות טכנולוגיים מובילים ומערכת סאונד ותאורה מתקדמים. ההיכל הוקם בסיוע של מפעל הפיס ועלותו עמדה על כ- 80 מליון שקל.

במסגרת הפרויקט הושקעו משאבים רבים בתכנון ובבחירת הפתרונות, בניהם רשת אלחוטית עם נקודות גישה מתקדמות של חברת RUCKUS ראקאס. המערכת כוללת עשרות נקודות גישה ומערכת ניהול מתקדמת ליצירת רשת אלחוטית מהירה, אמינה ובטוחה.

חברת גטר הינה הנציגה והיבואן הרשמי של RUCKUS בישראל. חברת סילטק טכנולוגיות יישמה את פרויקט הקמת הרשת האלחוטית בהיכל התרבות.

לדבריה של מרי דהן, מנהלת מכירות סילטק : " השימוש בוידאו הפך לאפליקציה חיונית ותוכן וידאו מבוסס IP דרך Wi-Fi תופס כעת את מרכז הבמה. למעשה, באמצעות שימוש בפטנט של מערך אנטנות אדפטיבי וסיווג ותעדוף תנועה מבוסס היוריסטיקה, מצליחה מערכת RUCKUS ZoneFlex לספק חוויה חלקה ונטולת ריצודים לאלו המשתמשים בווידאו, מחשבים ניידים, טאבלטים וטלוויזיות."

לדברי המנמ"ר של עריית בית שמש, ציון ממן:
"הבחירה ב-RUCKUS נבעה מרצון לתת לקהל האורחים שלנו, חווית גלישה נהדרת. השקענו בציוד הטוב ביותר, שיתן מענה לצורך בגלישה באינטרנט, בצורה האמינה והמהירה ביותר. המערכת של RCUKUS נתנה לנו שקט
בכל נושא ניהול תשתית התקשורת באופן רציף וללא תקלות."

 

היכל התרבות נפתח לקהל הרחב בסוף שנת 2021 והחל לשרת את כל תושבי האזור עם מופעים והצגות לקהל הרחב.

פורסם באתר "אנשים ומחשבים