חברת גטר טק חשפה את ZoneFlex

15/03/2013

חברת גטר-טק הישראלית, המתמחה בפתרונות תשתית ושירותי תמיכה לתחום המחשוב, התקשורת, ההדפסה והאלקטרוניקה (ICT), חשפה היום את ZoneFlex, דגם 7982, של חברת Ruckus Wireless האמריקאית, אחת מ-3 יצרניות ציוד התקשורת האלחוטית המובילות בעולם.המוצר יחשף ב-2 במאי, בכנס גטר-טק, "תחילת עידן הניידות" שיעסוק בפתרונות תקשורת בעולם הניידות.

ZoneFlex7982 נועד לפתור את בעיית יציבות החיבור האלחוטי במצבי עומס גבוה על נקודת גישה אחת. הדגם החדש מיועד לגלישת Wi-Fi באזורי שימוש צפופים דוגמת: כנסים, תערוכות ואיצטדיונים. חשוב לציין כי הדגם נבדק ע"י החברה בוועידה הדמוקרטית האחרונה בארצות הברית באיצטדיוני פוטבול כמו גם ע"י ארגון WirelessLan Professionals והוכיח את יכולותיו פעם אחר פעם ובהצלחה רבה.

בועז יהודה, מנכ"ל גטר-טק, אומר: "הדגם החדש מציג יכולות שטרם ראינו עד כה. ארגון ה-WirelessLan, אשר בחן את היחידה גם בהשוואה לספינות הדגל של חברות Wi-Fi מובילות אחרות כמו סיסקו, Aruba ו-HP, קבע כי מדובר בנקודת הגישה הטובה ביותר בשוק הן מבחינת כיסוי אלחוטי, כמות משתמשים, קצב העברת נתונים, כמות שגיאות ואיבוד נתונים".

ZoneFlex7982 הינה נקודת גישה אלחוטית בתקן האלחוט 802.11a/b/g/n עם רדיו כפול וסימולטני, בתדרים 2.4 ג'יגה הרץ ו-5 ג'יגה הרץ. נקודת הגישה כוללת 21 אנטנות אומני-כיווניות מובנות והוא מסוגל להעביר נתונים אלחוטית במהירות של 900 מגה ביט.