גטר טק, קיבלה את הזיכיון לייצג את קו המחשבים של הענק הבינלאומי MSI

10/07/2015

גטר טק, המייצגת בארץ מותגים מובילים בתחום המחשוב, קיבלה את הזיכיון לייצג את קו המחשבים של הענק הבינלאומי MSI. החברה מובילה בתחומי המחשבים הניידים והנייחים, מחשבי ה-All in one והמחשבים לג'יימרים. לחברה פתרונות מחשוב לתחומים העסקי, הביטחוני והבנקאי. MSI הוקמה ב-1986 ומעסיקה יותר מ-13 אלף עובדים ברחבי העולם. מוצריה נמכרים ביותר מ-120 מדינות. החברה נחשבת למותג על ברמה העולמית ומתמחה בייצור מוצרים ירוקים וחסכוניים.

במסגרת זו השיקה גטר את Cubi, מחשב זעיר מיני, קטן ביותר וחכם. הוא מוצע בגודל של כף יד ומתאים לעסקים ולמשתמשים פרטיים. המחשב כולל שולחן עבודה זעיר המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב עדכני. על אף היותו מחשב המיני הקטן ביותר מסוגו ועדין, Cubi מספק את כל האלמנטים של שולחן עבודה במחשב עוצמתי.

ב-Cubi יישום מגוון של מעבדי אינטל (Intel) שהופכים אותו למחשב עוצמתי ומודלרי, שמסוגל לשאת דיסקים קשיחים מרובים, שמספקים בסיס גדול לאחסון נתונים. הוא מתחבר לקיר או יכול להיות משולב עם HDTV, כך שהמשתמש יכול ליהנות מ-Ultra High Definition – בידור ותקשורת באיכות גבוהה בבית. אחד היתרונות הבולטים במוצר, בנוסף לגודלו, הוא חסכון של 30% בתצרוכת החשמל שלו. המוצר שקט לחלוטין וביישומים מסחריים מספק טכנולוגיות מתקדמות להבטחת סביבת עבודה בטוחה וקלה לניהול. למחשב מספר יציאות לחיבור התקנים חיצוניים.

Cubi מגיע עם מספר תצורות שונות של זיכרון, אחסון ומעבדים עד מעבד i7, מערכת הפעלה Windows 8.1, ואפשרות לנעילת המחשב לצורך אבטחה ומניעת גניבה.

לדברי אביעד הק, מנהל המותג MSI, "אנחנו מביאים לשוק המחשוב פתרונות ייחודיים של מותג איכותי עם ביצועים חזקים. לראייה, מחשב Cubi5, שהוא המחשב הזעיר בעולם עם עוצמת עיבוד גבוהה. המוצר מתאפיין ביכולת ניהול ושליטה מרחוק ומותאם הן לעסק והן לבית. אין לנו ספק שבאמצעות מוצרים מסוג זה, MSI תהפוך להיות למותג מוביל בארץ, כפי שהוא נתפש בעולם".

גטר טק פעילה בתחומי המחשוב והאלקטרוניקה העסקית והבידורית, והינה נציגה בלעדית של מותגים מובילים, ביניהם: Panasonic ,Lexmark ,BenQ ,AEG Ruckus,Trednet ו-Innova. כמו כן, היא משווקת מורשית של מיקרוסופט (Microsoft) ותוכנות נוספות לארגונים

מתוך: www.pc.co.il