לקסמרק מציגה דור חדש של מדפסות לייזר לעסקים

17/10/2018

לקסמרק, מהחברות הבולטות ביותר בעולם ההדפסה, השיקה באחרונה דור חדש של מדפסות לייזר לעסקים. במדפסות החדשות של החברה מעבדים רבי ליבות רבי עוצמה, המאפשרים ביצועים מהירים, נוחים, ובתוספת אמינות ותכונות אבטחה. המדפסות החדשות מאפשרות להגדיל את התפוקה של הארגון.

גטר טק, נציגת לקמסרק בישראל, התחילה לשווק את המוצרים החדשים מסדרת MS ו-MX 320, 420, 520 ו-620.

אורך חיים ארוך

חלק מהחידושים במדפסות נובע מהוספת מסגרת מתכת חזקה ורכיבים בעלי אורך חיים ארוך.

טונרים גדולים במיוחד, עד 25 אלף דפים

במדפסות החדשות, הטונרים המוצעים הם בעלי תפוקה גבוהה במיוחד, של עד 25 אלף דפים, וקיבולת הזנה מרבית של 2,300 דפים (עם מגשים אופציונליים).

לצפייה בליין המדפסות החדשות של לקסמרק לחץ כאן


סורק חזק, עד 50 דפים בדקה

בצד הביצועים ישנה הגדלה משמעותית במהירת ההדפסה של עד 50 דפים לדקת הדפסה וסורק חזק, שיכול ללכוד במדויק עד 100 תמונות לדקה. המעבד רב עוצמה, בעל זיכרון סטנדרטי של עד 2 ג'יגה-בייט, ומטפל בו זמנית במספר משימות, כך שמשתמשים יכולים לשלוח פקס בזמן ההדפסה, לדוגמה.

בצד קלות השימוש, ניתן באמצעות המסך לבצע פעולות פשוטות במהירות – דבר המביא לשיפור התפוקה, הנגישות, חיסכון באנרגיה ושיפור בחוויית המשתמש.

בצד הקישוריות, ישנן אפשרויות קישוריות חדשניות המעצימות את התפוקה על ידי שילוב עם רשתות, התקנים ניידים ואפילו אחסון בענן, במגוון רחב של צרכי משתמשים – מאת'רנט סטנדרטי ו-Wi-Fi ועד לממשקים אופציונליים כגון טורי, מקביל וחיבור סיבי.

בצד האבטחה, זו מקיפה בכל מוצרי לקסמרק ומספקת הגנה מלאה על מסמכים, התקנים ורשתות מפני גישה לא מורשית, במטרה לנטרל את איומי האבטחה באופן שיטתי לכל מדפסת, לצי המדפסות ולרוחב תשתית הרשת.

בצד איכות ההדפסה, יכולת הטיפול בחומרה החדשה תומכת במגוון רחב יותר של סוגי מדיה, עם ביצועים משופרים עבור עבודות הדפסה מדויקות יותר. סריקה דו צדדית פירושה פחות תנועת נייר בתהליך ה-Capture. התוויית גופן על גבי אפורים ואלגוריתמי הדפסה חדשים ומשופרים משפרים את רזולוציית הקו היפה ואת איכות ההדפסה הכוללת. גם קבצים מורכבים עם תמונות ותרשימים.

פורסם ב"אנשים ומחשבים"